i'm so glad to be yours

varit hemma hos johann hela kvällen med lotta.
kollade på the grudge, drev med folk, dunkade musik och sånt däraaa.
sista timmen låg lotta och sov på min rumpa, varmt och skönt.
"har du tränat din rumpa? den har blivit hårdare" "ta bort kudden" "aha, nu blev det mjukt"
kom hem för typ en halvtimme sedan och är rastlös nu, orkar inte sova än iallafall.
imorgon ska jag grilla med lotta och tim, sen på kvällen in till nyköping och hänga med
hans homies förmodligen, och sedan hem till honom och sova tillsammans igen hihi <3


grattis emma och lotta, 16 och 15 år nu!
jag älskar er galet mycket, de finaste vännerna man kan ha.

Kommentarer
Postat av: emma olund

åh empan. tack tack tack. jag älskar dig med, du är så fin <3

2011-05-21 @ 00:47:38
URL: http://emmmaolund.blogg.se/
Postat av: lotta

MIN VACKRASTE, BÄSTASTE. LOVE TIL THE LAST ANDETAG.... bara för det kom jag inte på vad fan andetag heter.... well well älskar duig iallafall! <3

2011-05-21 @ 01:00:10
URL: http://kkonig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0