i don't ever wanna leave i just wanna stay forever

as mysig dag igår!
stack till lotta efter jag fixat mig och hjälpte henne baka tårta.
den blev aaas fin! sen kom lotta's familj och släkt och firade ett tag.
efter de vandrade vi till stan och mötte upp tim vid busshållplatsen,
stack in på ica och handlade för grillning och sen vare bara att vandra hem igen.
vi satte oss på balkongen och grillade och hade det mysigt.
när vi var klara kom nico också och då la vi oss och kollade på the grudge.
vid 9 tog tim och jag bussen in till nyköping och stack till hans vänner.
precis lika sköna som honom. åh så härliga dom var HAHA!
var där i någon timme och sedan cyklade vi hem till honom.
från och med nu kommer jag aldrig någonsin skjutsa på cykel.
vi la oss direkt under täcket, vi var som isbitar helt seriöst.
sen somnade vi efter några timmar.

vaknade vid 7 imorse i min fina pojkväns famn,
men vi somnade och vaknade flera gånger fram till typ 11.
då gick vi upp och åt frukost och efter det la vi oss igen ett tag.
sen körde han cod och blev på damp humör. det humöret alltså <3<3<3
sen tog vi cykelfan och åkte och åt pizza och sedan vidare till
någon fotbollmatch som vi kollade med henke och linus.
hade både fettigt hår och smink från igår haha, who cares.
efter matchen cyklade vi hem igen och spelade vidare.
och så kom hans söta lillasyster och satte sig och pratade med mig.
jag tyckte hon var as söt men tim ville strypa henne för hon aldrig stack haha.
sen tog vi en promand med hundarna och sen vidare till bussen.
mycket längre text än vad jag planerat, men så kan de gå. nu ska jag sova, puss!


damp han är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0