i plan on falling completely and insanely in love with you

vaknade med världens illamående imorse.
kämpade mig in i duschen men mådde lika dåligt när jag kom ut
så slapp skolan och la mig och somnade om igen.
men vaknade med samma äckliga illamående, tur som fan har jag inte spytt.
nu har det mesta gått över så ska äta lunch och hoppas att de stannar i magen :(

bjuder på några videos från canaria som jag hittade på datorn HAHAH.

emma ska gå som en ful tjej vid poolen


sång i duschen. BJUDER SÅ INÅT HELVETE PÅ DEN HÄR.


emma kör några filmrepliker och jag är bara allmänt störd


försöker uttala "rabarber" med läspljud

Kommentarer
Postat av: emma olund

HAHAHAHAHAHAHAHHAHA DÖR FÖR ALLA

2011-05-23 @ 16:53:46
URL: http://emmmaolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0